szerezz vevőket online, egyszerűen, érthetően, varázsbogyók nélkül!

Segítek, hogy egyszerűen átlásd a jelenleg kaotikusnak tűnő eszközöket és technikákat (mi mire való) és hogy elkezdd a vállalkozásodat az online térben ismertté tenni, olyan módon, amire a vevőid tényleg odafigyelnek!

Ezerféle, egymásnak sokszor ellentmondó információhoz jutsz

az online értékesítéssel kapcsolatban, ezért most valószínűleg olyan kérdéseken rágódsz, hogy:

Weboldal: Kéne weboldal? Milyen kéne? Mi legyen rajta? Vagy webáruház kéne? Pontosan mi a különbség?

Blog: Kéne céges blog? Egyáltalán mi a különbség a Weboldal és a blog között? Miről lehetne, miről kéne blogot írni?

Social/Közösségi média: Annyi csatorna van: Facebook, Instagram, YouTube stb. Melyiket kéne használnom? Mit kéne ezekre kirakni? Mindre külön tartalmat kell gyártani?

Hadd ne folytassam részleteiben, mert valószínűleg hasonló kérdéseid lehetnek a hírlevélről a brand építésről, a céges arculat/dizájnról.

És még nem is beszéltünk azokról, hogy folyamatosan kapod az arcodba a „varázspirulát”, hogy a chatbot fog milliókat termelni, az értékesítési tölcsér hozza a passzív bevételt, és még sorolhatnánk ezt is.

Ezek a kérdések önmagukban fontosak

de az a helyzet, hogy bármilyen nagy szaki tanácsát hiába fogadod meg, senki nem ment meg a kudarctól, ha például:

  • Elkészítteted a legütősebb weboldalt, gyönyörű a dizájnja (megkockáztatom, hogy még átlátható  is és könnyű rajta navigálni), de a terméked / szolgáltatásod valódi előnyeit nem mutatod be rajta
  • Tökéletesen működő marketing eszközökkel megfogalmazol és felépítesz egy értékesítési oldalt, de olyanoknak próbálsz eladni, akiknek nincs szükségük arra amit árulsz (pl. kopaszoknak fésűt)
  • Ezerrel tolod a Facebook-ra az anyagot, de akik vennék a termékedet / szolgáltatásodat, inkább az Instagramon lógnak

Összefoglalva: ha nem látod át az egészet, RENDSZERBEN!

Nem az a dolgod, hogy mindenben profi legyél

Azért fogtált bele a vállalkozásba, mert abban vagy kiemelkedő, ami a Te szakterületed. Akkor miért is akarnál a munkád mellett profi marketinges, értékesítő, ügyfélmenedzser stb. lenni?

A piacon pedig csak akkor vagy érdekes, ha kitűnsz azzal, amit csinálsz!

A te területeden kell folyamatosan egyre jobbá válnod. Minden máshoz elég annyira értened, hogy tudd, mi zajlik a cégedben, és azokat a feladatokat el tudd látni, ami a sikeredhez szükséges.

Csak a számodra fontos részleteket kell tudnod

Arra kell koncentrálnod, hogy tudd, mit akarsz elérni, utána tudsz választani megfelelő eszközöket

Nem kell elbizonytalanodnod, a helyzet az, hogy tapasztalataim alapján legalább 10-ből 9 vállalkozónak nincsenek konkrét céljai, legfeljebb annyi, hogy azzal akar foglalkozni, amit szeret, és abból több pénzt akar csinálni, több ügyfelet szerezni stb.

Persze alapból még ezzel sincs semmi gond, de te most azért vagy itt, mert online szeretnél terjeszkedni. Ehhez pedig 3 fő témát kell tisztán látnod:

  • A látogatókat a saját felületeidre terelni (keresőkből, hirdetésekből, social media stb.)
  • A saját felületeiden a látogatókat vásárlókká, ügyfelekké alakítani (konvertálni)
  • A megszerzett vásárlókat visszatérő vásárlókká formálni

 

Ezt a folyamatot alábbi ábra segít megérteni:

Tehát nincs más dolgod (miután már tudod, pontosan kiknek és mit akarsz eladni), mint:

  • Elkészíteni vagy elkészíttetni azt a rendszert, ami a vásárlókat kezeli (ha szükség van rá)
  • Megépíteni vagy megépíttetni azokat a felületeket, ahol a látogatóid megvásárolhatják amit kínálsz, időpontot foglalhatnak nálad stb.
  • Odaterelni ezekre a felületekre a MEGFELELŐ embereket
 
De hogyan csináld meg mindezt, ha (mint már megbeszéltük) nem vagy sem marketing, sem értékesítési sem technikai stb. szakember, te csak csinálnád amihez értesz?

Az egésznek az alapja a "cégen belüli" kommunikáció

Azért tettem idézöjelek közé, mert lehet, hogy egyéni vállalkozó vagy, de az alap gondolat ugyanaz

Tudom, kicsit skizofrén állapotnak tűnhet (néha én is vagyok így), de nagyon fontos:

Még akkor is, ha mindent te csinálsz, tisztán meg kell értened, mi a dolgod. Ha épp marketing feladatot végzel, akkor a „marketinges énednek” tisztán és világosan kell értenie, mi a dolga, hogy a vállalkozásodat előre vigye, ne csak az idődet és az energiádat pazarold. Ugyanez a helyzet bármelyik más tevékenységednél is.

Tehát ha például épp egy értékesítési oldal szövegég próbálod megírni, akkor nem azon gondolkodsz, hogy milyen színű weboldalt kéne mellé csinálni, hanem arra fókuszálsz, mit írj, ami a lehető legtöbb látogatót alakítson vásárlóvá!

Ugyanez a helyzet akkor is, ha kiadod a munkát másoknak: biztosnak kell lenned abban, hogy azt értette meg a megbízott ember, amit te kértél.

Most már csak egy lépés választ el attól, hogy ezt jól csináld!

Lehet, hogy imádod egyedül csinálni az egészet. Az is lehet, hogy egy részét megcsináltatnád mással. De az is lehet, hogy szabadulnál mindentől, ami nem a te szakmád, és csinálja más ezt az egész online őrületet.

Bármelyiket választod, te mindenképp kellesz hozzá! Tapasztalataim alapján KKV szinten a legkönnyebb úgy sikeresen csinálni ezt az egészet, ha egy részét magad csinálod (mert így jobban benne vagy, mint ha kiadnád az egészet), de van olyan rész, amit már nem te csinálsz (kiszervezed, csinálják a szakemberek)

Valójában egy "tolmácsra" van szükséged

Ahogy már fentebb írtam, a kulcs a kommunikáció. De a marketinges „marketingesül” beszél, a webfejlesztő „technikai nyelven”. Ezt még nagyjából meg is érted, de előbb-utóbb elkezdenek tőled olyan dolgokat kérdezgetni, amelyekre a másikuk kéne hogy válaszoljon. Így egyre több infó elveszik, nem az készül el amit kértél, vagy látszólag az készül el, csak nem működik.

Egyik kedvenc képem mókásan, de jól illusztrálja ezt a helyzetet:

És itt jövök a képbe én...

Tehát én lennék a tolmácsod, név szerint Hajabács Attila, az Atti’sBLOG készítője.

Igen, lehetne menőn megszerkesztett „bizniszes” fotóm. Meg tele tolhatnám ezt az oldalt szakkifejezésekkel (hogy én milyen okos vagyok), de nem tettem, mert nem erre van szükséged.

És azért csinálom így, hogy lásd, hogy a Te ügyfeleidnek sem erre van szüksége. Hanem arra, hogy megértsék, hogy Te mit csinálsz, és miért te vagy a legjobb választás számukra.

(Pici kitérő, hogy eldönthesd, hitelesnek tartasz-e: az, hogy most itt vagy, konkrétan ezt a szöveget olvasod, elkészült ez az oldal és így néz ki, a saját kezem munkája végig)

Voltam évekig műszaki ügyfélszolgálatos, szóval megtanultam olyan egyszerűen és pontosan fogalmazni, hogy bármilyen technikai kérésed van, könnyedén megértetem a kiviteleződdel és biztosan az készül el, amire szükséged van. (vagy lehetek én is a kiviteleződ, de erről később)

Később egy egész földet behálózó légitársaság informatikai hálózatát felügyeltem, tehát a kisebb vagy közepes rendszeredet is magabiztosan tudom neked egyszerűen bemutatni.

Jelenleg pedig ezeket és rengeteg más tapasztalatomat egybegyúrva teljes erőmből azon dolgozom, hogy megismerjem a célpiacodat, ezáltal egyre több és elégedettebb ügyfeled legyen.

Készen állsz tehát arra, hogy közösen kihozzuk a vállalkozásodból a maximumot online?

Ha igen, a következőket fogjuk közösen megcsinálni:

  • Egyeztetjük a célokat, amiket a vállalkozásoddal el akarsz érni
  • Ezekhez a célokhoz megkeressük és behatároljuk azokat az embereket, akiknek szeretnél értékesíteni
  • Megtervezzük és elkészül az online értékesítési rendszered, amelyet már korábban tárgyaltunk
  • Végül pedig alkotunk egy stratégiát, hogy mikor,  hová mennyi tartalmat kell gyártanod, hogy ezek a rendszerek megfelelően működjenek
 
Ha szigorúan vesszük, ezek alapján akár „tanácsadó” is lehetnék, de nem szoktam tanácsokat adni. Tanácsokra azoknak van szükségük, akik valójában nem akarnak eredményeket elérni. Te viszont akarsz, ezért vagy itt.
Ezért én egy megvalósító együttműködést kínálok neked, amiben mindkettőnknek lesz „házi feladata”. Na persze nem az, mint a suliban, az unalmas házi feladat, hanem amit csinálsz mint a gép, mert tudod, hogy pénzed lesz belőle.

A kivitelezésben is tudok segíteni

Itt szokott jönni,  hogy mindent megígérnek neked a szakik. Én biztos vagyok benne, hogy lesz olyan feladat, amit egyikünk sem fog tudni megoldani, de nem is ez a cél. Amit én nem tudok neked megcsinálni, arra tudok neked megbízható kivitelezőt ajánlani (ilyenre eddig nem volt szükség, de belőlem is csak egy van).

Mennyiért csinálom?

Minőségi, igényes munkát szeretek végezni, ez pedig pénzbe kerül. Viszont most Augusztus végéig van egy szuper ajánlatom!

Amit eddig olvastál, csak egy hosszabb távú együttműködés keretében tud megvalósulni. Ugyanis nincsenek varázsbogyók, az online terjedéshez idő kell. Ez minimum 3 hónap, normál esetben 6 hónap, ha pedig biztos vagy magadban, én 1 éves közös munkát javaslok. Ezek ára a következőképp alakul: 

Egy hónapnyi közös munka alapára 80.000Ft lenne, de mivel nincs egy havi együttműködés, ezért a csomagok árai a következőképp alakulnak:

3 hónapnyi együttműködés esetén az alapárból 5% kedvezményt kapsz: ez 3×80.000Ft=240.000Ft helyett 228.000Ft

6 hónap esetén 10% kedvezményt kapsz: 6×80.000Ft=480.000Ft helyett 432.000Ft

1 év esetén pedig 20% kedvezményt kapsz: azaz 12×80.000=960.000Ft helyett 768.000Ft

Az árat átutalással tudod rendezni. Ha megy, akkor egyben, ha nem, akkor egyeztessünk részletfizetést, ez ne tartson vissza!

Menj biztosra!

Annál, hogy nincs ügyfél, csak egy rosszabb van: ha elégedetlen az ügyfél. Tehát én sem akarok elégedetlen ügyfeleket. Szóval bármelyik csomagot is választod, egy hónapnyi együttműködés után döntünk arról, hogy folytatjuk-e. Ha nem, akkor a teljes árat visszakapod.

Ingyen weboldal + webdizájn bónuszba!

Egy weboldal elkészítése önálló projekt. Ennek értéke az oldal méretétől függően 300.000Ft körüli összeg is lehet, ezt megkapod ingyen és akkor is jár, ha az első hónap után úgy döntjük, nem folytatjuk a közös munkát!

Előbb beszéljünk!

Még ha választottál is csomagot, győződj meg róla, hogy kivel fogsz együtt dolgozni!

Töltsd ki az alábbi rövid űrlapot és egyeztetünk egy időpontot egy első alkalmas beszélgetéshez. Itt megbeszéljük, konkrétan mivel foglalkozol, mit szeretnél elérni, mutatok további referenciákat, ha szükséged van rá. Feltehetsz minden kérdésedet és megbeszéljük, merre tovább. És siess, mert az Augusztus vége mindjárt itt van, illetve maximum 10 jelentkezőt tudok vállalni az ősszel!

12 HÓNAPOS EGYÜTTMŰKÖDÉS

960.000Ft helyett

768.000Ft

(192.000Ft megtakarítás)

Regisztrációddal elfogadod az adatkezelési nyilatkozatban leírtakat,

6 HÓNAPOS EGYÜTTMŰKÖDÉS

480.000Ft helyett

432.000Ft

(48.000Ft megtakarítás)

Regisztrációddal elfogadod az adatkezelési nyilatkozatban leírtakat,

3 HÓNAPOS EGYÜTTMŰKÖDÉS

240.000Ft helyett

228.000Ft

(12.000Ft megtakarítás)

Regisztrációddal elfogadod az adatkezelési nyilatkozatban leírtakat,

AZOK A BIZONYOS GYAKRAN ISMÉTELTEK...

És rájuk egyszerű válaszok

Átutalással, ha személyesen is találkozunk (időnként célszerű), akkor készpénzben is tudsz

Természetesen, elektronikus számlát küldök a regisztrációdnál megadott e-mail címedre

Heti rendszerességgel beszélünk online vagy személyesen. A meetingek között mindketten tesszük a dolgunkat, amit egyeztettünk. Havonta és negyedévente van egy nagyobb megbeszélés, ezek 4-6 órásak. Miután regisztráltál, mindent pontosítunk!

sikeres megrendeléS!

24 ÓRÁN BELÜL FELVESZEM VELED A KAPCSOLATOT A MEGADOTT ELÉRHETŐSÉGEID EGYIKÉN!